Start oplevelsen


Kampen for mindre skærmtid
Ree Park går og headspace går ind i kampen for mindre skærmtid.
Vi gør det, fordi vi ser hvordan livet og oplevelserne forsvinder ud af kalenderen til fordel for skærmen.
📊 Danskerne besøger en attraktion i gennemsnit 2 gange om året – men bruger 91 dage foran skærmen.
💬 Undersøgelserne viser vi i gennemsnit kun har et kvarters nærværende samtale med familien om dagen – men 6 timers skærm.
Det skal vi lave om på.
Oplevelserne, livet og samtalerne skal leves – ikke scrolles væk.
Derfor lancerer vi kampagnen ”Sluk skærmen – start oplevelsen” Med Headspace.
👉 Du kan nominere den person, du vil have kvalitetstid og en nærværende oplevelse med.
👉 Vi udvælger 50 familier, som får en gratis dag i Ree Park på én betingelse: mobilen bliver slukket på dagen, så oplevelsen kan starte.
Samtidig inviterer vi via Headspace unge og familier, der har brug for et ekstra lys i hverdagen. Denne dag vil også byde på spændende indslag og samtalestartere, der kan inspirere til nærvær, tid og fælles minder.
Vi tror på, at oplevelsen er stærkere end skærmen.




